1-نحوه خريد از سايت چگونه است؟

نحوه خريد از صندلی برتر به اين صورت است كه ابتدا محصول مورد نظرخود را انتخاب نموده و سپس با شماره هایی که در سایت آمده با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند. قابل ذکر میباشد ارسال رایگان به شهرستانها تا باربری همان استان یا شهر صورت میگیرد.

 

2-نحوه پرداخت چگونه است؟

شما می توانید بعد از انتخاب کالای خود با هماهنگی مشاور فروش مبلغی را بصورت بیعانه پرداخت نموده، و پس از دریافت کالای خود مانده فاکتور را در لحظه به آورنده 

کالا پرداخت نمایید. لازم بذکر میباشد این روش تنها در تهران و حومه قابل اجرا میباشد.  

 

3-پيگيري سفارش چگونه صورت مي پذيرد؟

مشتري مي تواند از طريق تلفنهای آمده در سایت با مشاوران فروش تماس گرفته و از چگونگی ارسال و خدمات (رایگان) در اکثر مناطق کشور اطلاع حاصل نماید.

قابل ذکر میباشد ارسال رایگان به شهرستانها تا باربری همان استان یا شهر صورت میگیرد.

در ضمن شما میتوانید با دریافت شماره بیجک باربری با تماس به آن واحد از زمان  رسیدن خودرو حامل کالای شما اطلاع حاصل فرمائید.

 

4-چگونه مي توانم براي خريد يك محصول مشاوره بگيرم؟

شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از كالاي خريداري شده و يا مقايسه كالاهاي مشابه با تماس از طريق تلفن های آمده در سایت از مشاوره همكاران ما در فروشگاه  «صندلی برتر» بهره مند شويد.

 

5-در مورد گارانتي، خرابي محصولات چگونه عمل مي شود؟ 

در رابطه با گارانتي و چگونگی خدمات پس ار فروش ، مخصوص هر برند حتما با مشاوران ما تماس داشته باشید.

 

6-آيا قيمت هاي سايت تغيير مي كند؟

قيمت محصولات با توجه با تغییر قیمت ار سوی تولید کننده گان در سايت به روز مي شود.

 

7-پس از ثبت سفارش چه مدت طول مي كشد تا كالا به دست من برسد؟

اين مدت بستگي به كالاي خريداري شده، موجود بودن و همچنين شهر محل سكونت خريدار دارد ولي عموماً كالاهاي «صندلی برتر» در صورت موجود بودن در تهران و حومه و همچنین شهرستانها همان  روز ارسال میگردد. و در صورت عدم وجود حداکثر5 تا 4 روز كاري در تهران و 7تا 8 روز کاری در سایر شهرها تحویل سفارش دهنده خواهند شد.

 

8-آيا ماليات به قيمت ها افزوده خواهد شد؟

در حال حاضر ماليات بر ارزش افزوده به عنوان تخفيف 0 ريال در نظر گرفته شده است.

 

9-آيا كالاهاي ارسالي بيمه هستند؟

بله كالاهايي كه از طریق باربری ارسال شوند تا لحظه تحويل به مشتري در باربری شهر یا استان مربوطه بيمه مي باشند.

البته لازم بذکر میباشد، حتما دقت لازم را در زمان تحویل کالا داشته باشید که کالای سالم و بدون هیچ زدگی دریافت نمایید.

 

10-هزينه هاي حمل و نقل برعهده چه كسي است و چگونه محاسبه مي شود؟

صندلی برتر در نظر دارد جهت رضایتمندی شما سروران تا اطلاع ثانوی صندلیهای آورده شده در سایت را بصورت رایگان (تخفیف) به آدرس شما در تهران ارسال 

نماید. البته برندهای نیلپر ، لیو، و داتیس نیز به آدرس باربریها در اکثر شهرستانها ارسال میگردد.

 

11-آيا در ارسال سفارشات به شهرستان ها به جز پست و تيپاكس از باربري هم استفاده مي شود؟

جهت ارسال کاللا به شهرستانها از باربري استفاده مي شود و مشتري مي تواند در شهر مقصد سفارش خود را از باربري تحويل بگيرد.

 

 

12-آيا مي توانم كالايي كه روي سايت شما نيست سفارش دهم؟

در صورتي كه كالاي مورد نظر خود را درسایت نيافتيد با شماره های آمده در سایت تماس بگيريد همكاران ما در «صندلی برتر» سفارش شما را بررسي و در صورت امكان محصول مورد نظر را براي شما تهيه خواهند نمود.

 

13-در صورت وجود نقص و يا معيوب بودن محصول دريافتي چه بايد كرد؟

اگر كالاي شما داري گارانتي مي باشد از شركت ضمانت كننده پيگيري نماييد.

البته صندلی برتر آماده راهنمایی و حل مشکل شما نیز میباشد. 

 

14-اعتبار قيمت اعلام شده پس از ثبت سفارش به مشتري چقدر است؟

یک هفته بعد از ثبت سفارش.

 

15-ساعت كاري فروشگاه را اعلام كنيد؟

شنبه تا چهارشنبه 8/5 تا 20

پنجشنبه 8/5 تا 18

جمعه 9 تا 17  با هماهنگی

 

16-آدرس هاي ايميل فروشگاه را اعلام كنيد؟

مراجعه به تماس با ما.